Palvelut

Palvelumme mahdollistaa joustavan siirtymisen nykyisen järjestelmän käytöstä palveluna toimitettavaan viestintäratkaisuun sinulle parhaiten sopivassa aikataulussa. Palveluita ja ominaisuuksia voidaan hankkia joustavasti tarpeen ja liiketoimintasi kehityksen mukaan. Voimme myös toteuttaa valisemaasi ratkaisuun lisäpalveluita, räätälöintejä sekä integrointeja yrityksesi muihin liiketoiminta- ja tietojärjestelmiin (esim. CRM).

ServiceDesk-palvelut

Service Desk -palvelumme tarjoaa asiakkaalle yhden kontaktipisteen, josta saa apua kaikille palvelupyynnöille sekä kaikkiin palveluratkaisuun liittyviin toimenpiteisiin.

ServiceDesk-palvelumme myös valvoo ja vastaa siitä, että asiakkaan ympäristö ja ratkaisut pysyvät kunnossa.

ServiceDesk-palveluihimme sisältyy avaimet käteen toimitus - suunnittelu projektointi, toteutus, käyttöönotto, koulutus ja ylläpito.

Kumppanimme Esecom Oy toimittaa meille ServiceDesk -palveluita.

Koulutuspalvelut

Tarjoamme koulutusta kaikkiin toimittamiimme ratkaisuihin. Olemme panostaneet myös suomenkielisen koulutuksen ja koulutusmateriaalin tuottamiseen.

Asiantuntijapalvelut

Yhdistämme miljoonia käyttäjiä palvelleet modernit alustaratkaisut ketteriin lisäarvoa tuoviin sovelluksiimme.

Toteutamme ketterästi myös asiakaskohtaisia sovituksia ja autamme sinua integroimaan TAiKA -palvelun yrityksesi erilaisiin liiketoimintaprosesseihin ja sovelluksiin, kuten esimerkiksi työresurssien sekä asiakassuhteiden hallintasovelluksiin.

Rakennamme ratkaisuja joissa kaikki osapuolet voittavat; erityisesti asiakkaidemme loppukäyttäjät ja heidän omat asiakkaansa.

Ota yhteyttä