Tiedotteet

Etsimme kokenutta yrittäjähenkistä ohjelmistokehityksen huippuosaajaa kasvavaan tiimiimme

Etsimme kokenutta yrittäjähenkistä ohjelmistokehityksen huippuosaajaa kasvavaan tiimiimme.

Mm. seuraavien ohjelmointikielien osaamisesta on hyötyä: Java, JavaScript, SQL, CSS, XML, JSON ja WebSockets.

Arvostamme kokemusta pilvipalveluista ja -arkkitehtuureista, reaaliaikaisista selainpohjaisista järjestelmistä sekä asiakasrajapinnassa toimimisesta. Edellytämme hyvää englanninkielen taitoa, muusta kielitaidosta ja myynnillisistä kommunikaatiovalmiuksista on etua.

Käytämme nykyaikaista TAiKA Tiimityöympäristöä, joten sisäiset ja asiakastapaamiset sekä muun työhön liittyvän yhteydenpidon voit suureksi osaksi hoitaa virtuaalisesti vaikka kotikonttoriltasi. Sinun ei siis tarvitse asua pk-seudulla.

Tarjoamme haastavan näköalapaikan digitaalisten sovellusten ja palvelujen kehitystehtävissä. Tiimimme jäsenenä pääset kehittämään osaamistasi monipuolisesti sekä työskentelemään rennossa ja joustavassa ilmapiirissä.

Ota yhteyttä, jos kiinnostuit:
Pasi Sampakoski CEO +358 40 840 1811, pasi.sampakoski@taikacompany.com tai
Henri Leinonen Product Manager +358 9 751 70 115, henri.leinonen@taikacompany.com

tai lähetä vapaamuotoinen hakemuksesi osoitteeseen: pasi.sampakoski@taikacompany.com

- - - - - - - - - - - - - - -

Taika Company yhdistää asiakaspalvelun Chat- ja Email -yhteydenotot myös alustariippumattomasti

Taika Company yhdistää asiakaspalvelun Chat- ja Email -yhteydenotot yhdellä selainpohjaisella ratkaisulla helposti hallittavaksi kokonaisuudeksi. Nämä ratkaisut ovat alustariippumattomia, joten voit täydentää niillä myös nykyistä asiakaspalveluratkaisuasi, vaikka se olisi jonkun muun toimittama. Tai voit hankkia meiltä koko asiakaspalveluratkaisukokonaisuuden.

Ratkaisumme toteutetaan pilvipalveluna, joten ne joustavat ja skaalautuvat yrityksenne tarpeiden mukaan. Asiantuntijamme puolestaan huolehtivat siitä, että uusien asiakaspalvelukanavien käyttöönotto on helppoa ja, että saatte käyttöönne monipuoliset työkalut, joista on yrityksellenne aidosti lisäarvoa asiakaspalvelussa.

- - - - - - - - - - - - - - -

Uusia palvelukanavia asiakaspalvelulle - TAiKA Email

Taika Company toteutti TAiKA-palveluunsa uutena ominaisuutena monipuoliset sähköpostien käsittelytoiminteet. TAiKA Email mahdollistaa asiakaspalveluun tulevan sähköpostiliikenteen keskitetyn ja helpon hallinnan sekä runsaasti tietoa sisältävän raportoinnin. Asiantuntijamme huolehtivat siitä, että sähköpostipalveluun siirtyminen on vaivatonta.

- - - - - - - - - - - - - - -

Uusia palvelukanavia asiakaspalvelulle - TAiKA Chat

Taika Company lisäsi TAiKA-palveluunsa uutena asiakaspalvelukanavana chat-viestinnän, joka sopii erinomaisesti esim. asiantuntija, ajanvaraus ja neuvonta-tyyppisiin palveluihin. TAiKA Chat mahdollistaa chat-asiakaspalvelukanavan helpon hallittavuuden ja seurannan, kätevät aikaohjaukset sekä kattavan raportoinnin. Asiantuntijamme puolestaan huolehtivat siitä, että chat-palvelun käyttöönotto sujuu mutkattomasti.

- - - - - - - - - - - - - - -

TAiKA-palvelu laajentui Skype for Business-ominaisuuksilla

TAiKA-palvelu on nyt integroitavissa yrityksesi Skype for Business -ympäristöön, jolloin TAiKA näyttää myös henkilöstön S4B -tilatiedot ja tekee tilatietojen seurattavuudesta entistä helpompaa.

Ota yhteyttä