Tiedotteet

Geomatikk Finland Oy valitsi TAiKA -pilvipalvelun

Liiketoimintana kriittisen infrastruktuurin toiminnan varmistaminen

Vuosittain tuhannet ihmiset kokevat häiriöitä puhelin-, tele- ja sähköverkoissa. Geomatikk estää maanalaisen infrastruktuurin vahingoittumista tuottamalla yhdessä verkko-operaattoriasiakkaansa kanssa Suomen nykyaikaisinta kaapelinnäyttöpalvelua kaivuu-urakoitsijoille.

Kun liiketoimintana on kriittisen infrastruktuurin toiminnan varmistaminen, nopea ja luotettava asiakaspalvelu on välttämättömyys. Geomatikk:in toiminta perustuu www-palveluportaalin käyttöön, jonka tueksi he tarvitsivat modernin puhe- ja viestintäratkaisun kommunikointiin kaivuuyrittäjien ja oman kenttähenkilöstönsä kanssa. Valinta kohdistui TAiKA -pilvipalveluun, jota Geomatikk Finland Oy käyttää nyt asiakaspalvelukeskuksensa sekä sisäisen viestintänsä ja tavoitettavuuden työkaluna.

’’Geomatikk panostaa kommunikaation kehittämiseen kaivuuyrittäjien ja rakennusliikkeiden kanssa. Näemme viestinnän keskeisenä tekijänä kaivuuvahinkojen estämisessä ja turhien kustannusten välttämisessä. Asiakastyytyväisyys ja luotettavuus ovat meille tärkeitä menestystekijöitä, joiden varmistamisessa myös käyttämillämme viestintätyökaluilla on oleellinen merkitys’’, valottaa CEO Jukka Rouhe yrityksen tavoitteita.

''TAiKA-ratkaisu auttaa meitä käsittelemään asiakkaidemme yhteydenotot nopeasti, tehokkaasti ja ammattimaisesti sekä varmistamaan, että asiantuntijamme ovat oikeassa paikassa oikeaan aikaan. Myös sisäinen kommunikaatiomme on tehokasta helppokäyttöisten sovellusten ja näppärän tilatietojen hallinnan myötä’’, kertoo Sales Director Jorma Zielinski hankinnan hyödyistä.

’’Se, että TAiKA-viestintäratkaisu toimitetaan pilvipalveluna, oli meille tärkeä pointti. Samoin olennaista meille on, että yhteydenotot pystytään eri tilanteissa ja aikoina ohjaamaan aina joustavasti ja mahdollisimman nopeasti sopivan osaajan käsiteltäväksi. Lisäksi arvostamme ketterää toimittajaa, joka pystyy tarvittaessa reagoimaan myös meidän erityistarpeisiimme. Esimerkiksi omaan asiakas-/kartta-/sijaintitietoja hallinnoivaan ydinsovellukseemme tehty integraatio nopeuttaa palvelupyyntöjen keskimääräistä läpimenoaikaa huomattavasti, kun yhteyttä ottaneen asiakkaan tiedot ovat heti automaattisesti asiakaspalvelijan käytettävissä’’, kuvaa CTO Petri Raitio tekijöitä viestintäratkaisun valinnan takana.

Geomatikk-konsernissa on viisi yritystä, joilla on eri painopistealueita, mutta jotka kaikki keskittyvät turvaamaan yhteiskunnan kriittisiä infrastruktuureja sekä edistämään kestävää digitaalista tulevaisuutta. Geomatikk Finland Oy turvaa puhelin-, tele- ja sähköverkkoja Suomessa toimittamalla nykyaikaisia kaapelinnäyttöpalveluja kaivuutöiden yhteydessä.

- - - - - - - - - - - - - - -

TAiKA Omnichannel -pilvipalvelu yhdistää asiakaspalvelun eri kanavat

TAiKA Omnichannel -pilvipalvelu yhdistää asiakaspalvelun Chat-, Email- ja Some -yhteydenotot yhdellä selainpohjaisella ratkaisulla helposti hallittavaksi kokonaisuudeksi. Perinteisen puhelinpalvelun lisäksi voit tarjota asiakkaillesi lisää yhteydenottotapoja ja myös selviytyä eri medioiden kautta tulevista palvelupyynnöistä kunnialla. Puhe-, email-, chat- ja some-kanavista saatava statistiikka päätyy selkeään ja monipuoliseen raportointiin, joka helpottaa asiakaspalvelun toiminnan analysointia ja kehittämistä.

TAiKA Omnichannel -palvelut ovat alustariippumattomia, joten voit täydentää niillä myös nykyistä puhe- ja/tai asiakaspalveluratkaisuasi, vaikka se olisi jonkun muun toimittajan teknologialla toteutettu. Tai voit hankkia meiltä koko asiakaspalveluratkaisukokonaisuuden.

Ratkaisumme toteutetaan pilvipalveluna, joten ne joustavat ja skaalautuvat yrityksenne tarpeiden mukaan. Asiantuntijamme puolestaan huolehtivat siitä, että uusien asiakaspalvelukanavien käyttöönotto on helppoa ja, että saatte käyttöönne monipuoliset työkalut, joista on yrityksellenne aidosti lisäarvoa asiakaspalvelussa.

- - - - - - - - - - - - - - -

Etsimme kokenutta yrittäjähenkistä ohjelmistokehityksen huippuosaajaa kasvavaan tiimiimme

Etsimme kokenutta yrittäjähenkistä ohjelmistokehityksen huippuosaajaa kasvavaan tiimiimme.

Mm. seuraavien ohjelmointikielien osaamisesta on hyötyä: Java, JavaScript, SQL, CSS, XML, JSON ja WebSockets.

Arvostamme kokemusta pilvipalveluista ja -arkkitehtuureista, reaaliaikaisista selainpohjaisista järjestelmistä sekä asiakasrajapinnassa toimimisesta. Edellytämme hyvää englanninkielen taitoa, muusta kielitaidosta ja myynnillisistä kommunikaatiovalmiuksista on etua.

Käytämme nykyaikaista TAiKA Tiimityöympäristöä, joten sisäiset ja asiakastapaamiset sekä muun työhön liittyvän yhteydenpidon voit suureksi osaksi hoitaa virtuaalisesti vaikka kotikonttoriltasi. Sinun ei siis tarvitse asua pk-seudulla.

Tarjoamme haastavan näköalapaikan digitaalisten sovellusten ja palvelujen kehitystehtävissä. Tiimimme jäsenenä pääset kehittämään osaamistasi monipuolisesti sekä työskentelemään rennossa ja joustavassa ilmapiirissä.

Ota yhteyttä, jos kiinnostuit:
Pasi Sampakoski CEO +358 40 840 1811, pasi.sampakoski@taikacompany.com tai
Henri Leinonen Product Manager +358 9 751 70 115, henri.leinonen@taikacompany.com

tai lähetä vapaamuotoinen hakemuksesi osoitteeseen: pasi.sampakoski@taikacompany.com

- - - - - - - - - - - - - - -

Taika Company yhdistää asiakaspalvelun Chat- ja Email -yhteydenotot myös alustariippumattomasti

Taika Company yhdistää asiakaspalvelun Chat- ja Email -yhteydenotot yhdellä selainpohjaisella ratkaisulla helposti hallittavaksi kokonaisuudeksi. Nämä ratkaisut ovat alustariippumattomia, joten voit täydentää niillä myös nykyistä asiakaspalveluratkaisuasi, vaikka se olisi jonkun muun toimittama. Tai voit hankkia meiltä koko asiakaspalveluratkaisukokonaisuuden.

Ratkaisumme toteutetaan pilvipalveluna, joten ne joustavat ja skaalautuvat yrityksenne tarpeiden mukaan. Asiantuntijamme puolestaan huolehtivat siitä, että uusien asiakaspalvelukanavien käyttöönotto on helppoa ja, että saatte käyttöönne monipuoliset työkalut, joista on yrityksellenne aidosti lisäarvoa asiakaspalvelussa.

- - - - - - - - - - - - - - -

Uusia palvelukanavia asiakaspalvelulle - TAiKA Email

Taika Company toteutti TAiKA-palveluunsa uutena ominaisuutena monipuoliset sähköpostien käsittelytoiminteet. TAiKA Email mahdollistaa asiakaspalveluun tulevan sähköpostiliikenteen keskitetyn ja helpon hallinnan sekä runsaasti tietoa sisältävän raportoinnin. Asiantuntijamme huolehtivat siitä, että sähköpostipalveluun siirtyminen on vaivatonta.

Uusimmat

Geomatikk Finland Oy valitsi TAiKA -pilvipalvelun

Geomatikk panostaa kommunikaation kehittämiseen kaivuuyrittäjien ja rakennusliikkeiden kanssa.

Lue lisää

TAiKA Omnichannel -pilvipalvelu yhdistää asiakaspalvelun eri kanavat

Voit hallinnoida myös Facebook- ja Twitter -tiliesi chat-keskustelut keskitetysti yhdestä paikasta

Lue lisää

Uusia palvelukanavia asiakaspalvelulle - TAiKA Email

Taika Company toteutti monipuoliset sähköpostien käsittelytoiminteet TAiKA-palveluun

Lue lisää

Ota yhteyttä