Tiedotteet

Geomatikk Finland Oy valitsi TAiKA -pilvipalvelun

to 2. marraskuuta 2017 16.42.00

Liiketoimintana kriittisen infrastruktuurin toiminnan varmistaminen

Vuosittain tuhannet ihmiset kokevat häiriöitä puhelin-, tele- ja sähköverkoissa. Geomatikk estää maanalaisen infrastruktuurin vahingoittumista tuottamalla yhdessä verkko-operaattoriasiakkaansa kanssa Suomen nykyaikaisinta kaapelinnäyttöpalvelua kaivuu-urakoitsijoille.

Kun liiketoimintana on kriittisen infrastruktuurin toiminnan varmistaminen, nopea ja luotettava asiakaspalvelu on välttämättömyys. Geomatikk:in toiminta perustuu www-palveluportaalin käyttöön, jonka tueksi he tarvitsivat modernin puhe- ja viestintäratkaisun kommunikointiin kaivuuyrittäjien ja oman kenttähenkilöstönsä kanssa. Valinta kohdistui TAiKA -pilvipalveluun, jota Geomatikk Finland Oy käyttää nyt asiakaspalvelukeskuksensa sekä sisäisen viestintänsä ja tavoitettavuuden työkaluna.

’’Geomatikk panostaa kommunikaation kehittämiseen kaivuuyrittäjien ja rakennusliikkeiden kanssa. Näemme viestinnän keskeisenä tekijänä kaivuuvahinkojen estämisessä ja turhien kustannusten välttämisessä. Asiakastyytyväisyys ja luotettavuus ovat meille tärkeitä menestystekijöitä, joiden varmistamisessa myös käyttämillämme viestintätyökaluilla on oleellinen merkitys’’, valottaa CEO Jukka Rouhe yrityksen tavoitteita.

''TAiKA-ratkaisu auttaa meitä käsittelemään asiakkaidemme yhteydenotot nopeasti, tehokkaasti ja ammattimaisesti sekä varmistamaan, että asiantuntijamme ovat oikeassa paikassa oikeaan aikaan. Myös sisäinen kommunikaatiomme on tehokasta helppokäyttöisten sovellusten ja näppärän tilatietojen hallinnan myötä’’, kertoo Sales Director Jorma Zielinski hankinnan hyödyistä.

’’Se, että TAiKA-viestintäratkaisu toimitetaan pilvipalveluna, oli meille tärkeä pointti. Samoin olennaista meille on, että yhteydenotot pystytään eri tilanteissa ja aikoina ohjaamaan aina joustavasti ja mahdollisimman nopeasti sopivan osaajan käsiteltäväksi. Lisäksi arvostamme ketterää toimittajaa, joka pystyy tarvittaessa reagoimaan myös meidän erityistarpeisiimme. Esimerkiksi omaan asiakas-/kartta-/sijaintitietoja hallinnoivaan ydinsovellukseemme tehty integraatio nopeuttaa palvelupyyntöjen keskimääräistä läpimenoaikaa huomattavasti, kun yhteyttä ottaneen asiakkaan tiedot ovat heti automaattisesti asiakaspalvelijan käytettävissä’’, kuvaa CTO Petri Raitio tekijöitä viestintäratkaisun valinnan takana.

Geomatikk-konsernissa on viisi yritystä, joilla on eri painopistealueita, mutta jotka kaikki keskittyvät turvaamaan yhteiskunnan kriittisiä infrastruktuureja sekä edistämään kestävää digitaalista tulevaisuutta. Geomatikk Finland Oy turvaa puhelin-, tele- ja sähköverkkoja Suomessa toimittamalla nykyaikaisia kaapelinnäyttöpalveluja kaivuutöiden yhteydessä.

Uusimmat

Geomatikk Finland Oy valitsi TAiKA -pilvipalvelun

Geomatikk panostaa kommunikaation kehittämiseen kaivuuyrittäjien ja rakennusliikkeiden kanssa.

Lue lisää

TAiKA Omnichannel -pilvipalvelu yhdistää asiakaspalvelun eri kanavat

Voit hallinnoida myös Facebook- ja Twitter -tiliesi chat-keskustelut keskitetysti yhdestä paikasta

Lue lisää

Uusia palvelukanavia asiakaspalvelulle - TAiKA Email

Taika Company toteutti monipuoliset sähköpostien käsittelytoiminteet TAiKA-palveluun

Lue lisää

Ota yhteyttä