Tiedotteet

Taika Company yhdistää asiakaspalvelun Chat- ja Email -yhteydenotot myös alustariippumattomasti

ma 15. elokuuta 2016 16.00.00

Taika Company yhdistää asiakaspalvelun Chat- ja Email -yhteydenotot yhdellä selainpohjaisella ratkaisulla helposti hallittavaksi kokonaisuudeksi. Nämä ratkaisut ovat alustariippumattomia, joten voit täydentää niillä myös nykyistä asiakaspalveluratkaisuasi, vaikka se olisi jonkun muun toimittama. Tai voit hankkia meiltä koko asiakaspalveluratkaisukokonaisuuden.

Ratkaisumme toteutetaan pilvipalveluna, joten ne joustavat ja skaalautuvat yrityksenne tarpeiden mukaan. Asiantuntijamme puolestaan huolehtivat siitä, että uusien asiakaspalvelukanavien käyttöönotto on helppoa ja, että saatte käyttöönne monipuoliset työkalut, joista on yrityksellenne aidosti lisäarvoa asiakaspalvelussa.

Uusimmat

Geomatikk Finland Oy valitsi TAiKA -pilvipalvelun

Geomatikk panostaa kommunikaation kehittämiseen kaivuuyrittäjien ja rakennusliikkeiden kanssa.

Lue lisää

TAiKA Omnichannel -pilvipalvelu yhdistää asiakaspalvelun eri kanavat

Voit hallinnoida myös Facebook- ja Twitter -tiliesi chat-keskustelut keskitetysti yhdestä paikasta

Lue lisää

Uusia palvelukanavia asiakaspalvelulle - TAiKA Email

Taika Company toteutti monipuoliset sähköpostien käsittelytoiminteet TAiKA-palveluun

Lue lisää

Ota yhteyttä