TAiKA Omnichannel -pilvipalvelu yhdistää asiakaspalvelun eri kanavat

pe 15. syyskuuta 2017 17.30.00

TAiKA Omnichannel -pilvipalvelu yhdistää asiakaspalvelun Chat-, Email- ja Some -yhteydenotot yhdellä selainpohjaisella ratkaisulla helposti hallittavaksi kokonaisuudeksi. Perinteisen puhelinpalvelun lisäksi voit tarjota asiakkaillesi lisää yhteydenottotapoja ja myös selviytyä eri medioiden kautta tulevista palvelupyynnöistä kunnialla. Puhe-, email-, chat- ja some-kanavista saatava statistiikka päätyy selkeään ja monipuoliseen raportointiin, joka helpottaa asiakaspalvelun toiminnan analysointia ja kehittämistä.

TAiKA Omnichannel -palvelut ovat alustariippumattomia, joten voit täydentää niillä myös nykyistä puhe- ja/tai asiakaspalveluratkaisuasi, vaikka se olisi jonkun muun toimittajan teknologialla toteutettu. Tai voit hankkia meiltä koko asiakaspalveluratkaisukokonaisuuden.

Ratkaisumme toteutetaan pilvipalveluna, joten ne joustavat ja skaalautuvat yrityksenne tarpeiden mukaan. Asiantuntijamme puolestaan huolehtivat siitä, että uusien asiakaspalvelukanavien käyttöönotto on helppoa ja, että saatte käyttöönne monipuoliset työkalut, joista on yrityksellenne aidosti lisäarvoa asiakaspalvelussa.

Geomatikk Finland Oy valitsi TAiKA -pilvipalvelun

Geomatikk panostaa kommunikaation kehittämiseen kaivuuyrittäjien ja rakennusliikkeiden kanssa.

TAiKA Omnichannel -pilvipalvelu yhdistää asiakaspalvelun eri kanavat

Voit hallinnoida myös Facebook- ja Twitter -tiliesi chat-keskustelut keskitetysti yhdestä paikasta

Uusia palvelukanavia asiakaspalvelulle - TAiKA Email

Taika Company toteutti monipuoliset sähköpostien käsittelytoiminteet TAiKA-palveluun