Tiedotteet

Uusia palvelukanavia asiakaspalvelulle - TAiKA Email

ti 2. elokuuta 2016 08.00.00

Taika Company toteutti TAiKA-palveluunsa uutena ominaisuutena monipuoliset sähköpostien käsittelytoiminteet. TAiKA Email mahdollistaa asiakaspalveluun tulevan sähköpostiliikenteen keskitetyn ja helpon hallinnan sekä runsaasti tietoa sisältävän raportoinnin. Asiantuntijamme huolehtivat siitä, että sähköpostipalveluun siirtyminen on vaivatonta.

Uusimmat

Geomatikk Finland Oy valitsi TAiKA -pilvipalvelun

Geomatikk panostaa kommunikaation kehittämiseen kaivuuyrittäjien ja rakennusliikkeiden kanssa.

Lue lisää

TAiKA Omnichannel -pilvipalvelu yhdistää asiakaspalvelun eri kanavat

Voit hallinnoida myös Facebook- ja Twitter -tiliesi chat-keskustelut keskitetysti yhdestä paikasta

Lue lisää

Uusia palvelukanavia asiakaspalvelulle - TAiKA Email

Taika Company toteutti monipuoliset sähköpostien käsittelytoiminteet TAiKA-palveluun

Lue lisää

Ota yhteyttä